TRANSPORT ESCOLAR 24-25

Presentar tots els documents i la sol·licitud EN SECRETARIA EN EL MOMENT DE LA MATRÍCULA i, excepcionalment, fins el 30 de juliol

ALUMNAT DEL CENTRE (ALUMNAT QUE HA CURSAT ELS SEUS ESTUDIS AL CURS 23-24 EN AQUEST CENTRE)

• Comprovar l’esborrany a la WebFamília i, si està correcte, presentar-lo signat per pare i mare al centre.
  • Si l’esborrany no fora correcte, heu de procedir amb l’opció d’alumnat NOUVINGUT.

ALUMNAT NOUVINGUT

TRANSPORT COL.LECTIU (SOLS PLATJA).AUTOBÚS. ESO, BATXILLERAT I FP BÀSICA

Sol·licitud transport col·lectiu

Documentació a aportar: Certificat d’empadronament i les dos últimes factures d’aigua o electricitat.

Normativa

AJUDES INDIVIDUALS DE TRANSPORT (RODALIES SEMPRE QUE LA DISTÀNCIA SIGA IGUAL O MAJOR A 3 KM). ALUMNAT ESO

Sol·licitud transport individual

Normativa