Projecte ERASMUS

Documents Erasmus+

ERASMUS CURS 2023-24
L’IES Font de Sant Lluís permet internacionalitzar les teues pràctiques FCT. Pots convalidar la FCT de grau mitjà i superior mentre gaudeixes d’una mobilitat Erasmus+ de 3 mesos.

A través d’Erasmus+ posem a la teua disposició la possibilitat de sol·licitar les Beques Erasmus per a convalidar la FCT (Grau Superior i Grau Mitjà) i així poder realitzar les teues pràctiques a l’estranger o per a realitzar unes pràctiques extracurriculars de tres mesos de duració.

En el tercer trimestre es realitzaran les mobilitats ERASMUS+ dels nostres alumnes de cicles formatius del curs 2023-24:

• Un alumne de GS DAW (Grau Superior de Disseny d’Aplicacions Web) .
  • Quatre alumnes de GM SMR (Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes) a Brussel·les amb una mobilitat de tres mesos per a pràctiques.
  • Dues alumnes de GS A3D (Grau Superior d’Animació 3D i desenvolupament de videojocs).
  • En tots els casos, estes pràctiques convalidaran els seus mòduls de Formació en Centres de Treball (FCT) i si les acaben satisfactòriament obtindran la seua titulació al juny, igual que la resta dels seus companys.
    En l’IES Font de Sant Lluís apostem per la internacionalització i la innovació de la Formació Professional.