Participem en el Dia Mundial de l’Estalvi a la Universitat de València

El dijous 27 d’octubre, amb motiu de la celebració del Dia Mundial de l’Estalvi, l’alumnat de l’assignatura d’Economia va visitar la seu de la Universitat de València al Campus de Tarongers. L’objectiu d’esta visita era aconseguir que l’estudiantat puguera conéixer més a prop l’oferta de Graus que poden triar al finalitzar el batxillerat, així com les instal.lacions i serveis que ofereix la Universitat.

Al mateix temps acudirem al lliurament dels premis de la II Edició del “Concurs Cultura Financera”, acompanyant les dos alumnes de 1r de Batxillerat del nostre centre que van resultar guanyadores d’esta edició amb el seu projecte: “Les targetes i el seu funcionament”.

El jurat va destacar l’actualitat de la seua proposta en abordar qüestions tan importants com la cultura i educació financeres.

A continuació vos deixem l´enllaç a la notícia de la pròpia Universitat de València:

Entrega Premis II Edició “Concurs Cultura Financera”. XI Edició del Dia Mundial de l’Estalvi. (uv.es)