Projecte ApS. Cooperativa Persones de Confiança (21-22)

Nou curs i nous reptes dins de  PR4 (Programa de Reforç de 4t d’ESO). Aquest programa té com a finalitat facilitar l’èxit escolar.

El programa està organitzat per àmbits, integrant els continguts bàsics i les competències clau per a aconseguir els objectius generals de l’etapa.

L’alumnat treballa per projectes interdisciplinaris com és el projecte ApS Cooperativa “Persones de Confiança”, que fa dotze anys que es realitza al centre.

El projecte ApS: Cooperativa “Persones de Confiança” és una proposta educativa que combina processos d’Aprenentatge i de Servei a la Comunitat en un sol projecte molt articulat, en el qual els i les participants s’impliquen en necessitats reals de l’entorn amb la finalitat de millorar-lo.

L’alumnat treballa de forma activa i dinàmica sobre necessitats reals de l’entorn aportant solucions pròpies basades en el treball col·laboratiu i cooperatiu en accions útils per a la comunitat.

Les actuacions de la cooperativa es plasmen en diferents accions, sense ànim de lucre, com són:

• D’una banda, la venda de productes realitzats pels mateixos alumnes i la compravenda de productes manufacturats. Els beneficis aniran destinats a un projecte solidari.
  • D’altra banda, fer un servei a la comunitat. En aquest moment estem pendents de diverses opcions de serveis per a realitzar com, per exemple, col·laborar amb l’equip de mediació del centre.

La cooperativa inicia la producció!