XARRADA DE PRIMERS AUXILIS EN L’IES CLARA CAMPOAMOR

Dimecres 13 de març tot l’alumnat que cursa el mòdul de FOL en l’IES Clara Campoamor va assistir i va participar en unes xarrades de primers auxilis.

Les jornades van ser impartides per Teresa, infermera de professió i a la qual li estem enormement agraïts pel temps i l’esforç dedicat.

D’una manera pràctica, amena i sobretot, professional, ens va explicar el contingut relatiu a primers auxilis i els protocols d’actuació davant diferents situacions d’emergència (parada cardíaca, desmai, cremada, ennuegada, etc.), aspectes englobats dins del bloc de Prevenció de Riscos Laborals del mòdul.

En la segona part de la xarrada, l’alumnat va poder practicar algunes tècniques vistes en la primera part: RCP, PLS i ennuegades.

Esperem tornar a comptar amb estes jornades i amb Teresa el pròxim curs!