La Cooperativa fa ApS 2023 a la Biblioteca Solidària

La Cooperativa “Persones de Confiança” és un projecte escolar que té com a objectiu principal crear una nova filosofia d’actuació amb l’alumnat i aprendre a ser competents sent útils a les altres persones. Per la qual cosa, utilitza la metodologia ApS, que és una proposta educativa que combina processos d’Aprenentatge i de Servei a la Comunitat en un sol projecte molt articulat, en el qual els i les participants s’impliquen en necessitats reals de l’entorn amb la finalitat de millorar-lo.

El projecte planteja fer serveis a la comunitat. En aquesta edició, l’alumnat de la cooperativa està realitzant:

Portar llibres a la Biblioteca Solidària d’Alaquàs, ajudar en totes tasques que els siguen encomanades pels voluntaris de la biblioteca i que ens expliquen com ho fan per a fer arribar els llibres a qui els necessita.

En aquest projecte també participa el grup de 3r PDC i està coordinat per la biblioteca escolar de l’IES.