L’alumnat de 2n Batxillerat participa a les Olimpíades d’Història de l’Art i Llengües clàssiques

El passat 31 de març l’alumnat d’Història de l’Art de 2n Batxillerat acompanyat per la professora Mª José de la Rosa va participar a la VI edició de l’Olimpiada organitzada per la Universitat de València amb l’objectiu d’estimular l’estudi d’aquesta matèria entre els joves, premiar l’esforç i l’excelència acadèmica, divulgar la Història i els fundaments de l’art i servir com a punt de trobada entre l’ensenyament secundari i la Universitat.

Així mateix, dos d’aquestos alumnes també van participar la setmana anterior a les Olimpíades de Clàssiques, acompanyats per la professora de llatí, Santa Domínguez. Una experiència molt gratificant!!