Projecte ApS. 25N

Com cada 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per l’eliminació de la violència contra la Dona, el centre se suma al projecte “Alcem el vol coeducant. 25N” proposat pel CEFIRE.

Hem de felicitar l’excel·lent treball de la representació pel 25N de l’alumnat de teatre sota la direcció de Rafa Martín, l’organització de l’alumnat de PR4, la col·laboració de tot l’alumnat del centre i la coordinació de totes les activitats realitzat per Mª José de la Rosa, coordinadora d’igualtat i convivència.

Des del centre educatiu hem de treballar d’una forma activa i dinàmica sobre aquesta necessitat real del nostre entorn i aportar solucions basades en el treball col·laboratiu i cooperatiu en accions útils per a la comunitat com es treballa en els projectes ApS.

Tal com expressa l’ONU, “la violència contra les dones i les xiquetes, arrelada en unes relacions de poder desiguals entre dones i homes, persisteix com una crisi silenciosa i endèmica”.  El nostre centre continuarà treballant per a crear una cultura que diu no a la violència contra les dones.