Admissió i Matrícula

NOVETATS

• Procés d’admissió 2024-2025

Ja està obert el termini d’admissió del curs 2024-2025, recordeu que tot el procés es fa de forma telemàtica en el web de Conselleria. Punxeu el Banner per anar directament.

En aquest PDF podeu consultar els Criteris per a la valoració de les sol·licituds que apareixen en la RESOLUCIÓ de 25 d’abril de 2024, del director general de Centres Docents. A més a més, el consell escolar de cada centre educatiu podia considerar fins a 4 circumstàncies específiques, tal que si es compleix alguna d’elles otorga a l’alumne o alumna un punt més.

En el nostre centre s’han considerat circumstàncies específiques per a l’admissió en el curs 2024-2025 el fet de:

• Tenir germans o germanes, matriculats al centre
    • Proximitat del domicili
    • Simultaneïtat amb ensenyaments professionals de música o de dansa.
    • Tenir condició d’esportista d’elit, d’alt nivell o d’alt rendiment, així com el personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d’elit de la Comunitat Valenciana.
  • Proves PAU 2024

Arriba la recta final, ja tenim ací la convocatòria ordinaria de les proves PAU que es duran a terme els dies 4, 5 i 6 de juny. Molts ànims a tot l’estudiantat que les realitza aquest any!

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha posat a la nostra disposició aquesta pàgina web amb tota la informació de la convocatòria de les PAU d’aquest curs 2023/2024.

A més a més, ací podeu consultar un PDF amb tota la informació rellevant de l’actual convocatória. I també teniu enllaços a documents i webs que us poden interessar.

• Procés d’admissió cicles formatius 2024-2025

Ja està obert el termini d’admissió de cicles formatius del curs 2024-2025, recordeu que tot el procés es fa de forma telemàtica en el web de Conselleria. Punxeu el Banner per anar directament.

En aquest PDF podeu consultar l’ORDE de 10/2024, de 10 de maig, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es regula l’accés, l’admissió i la matrícula a cicles formatius de grau bàsic, grau mitjà i grau superior i cursos d’especialització de Formació Professionals.

• TRANSPORT ESCOLAR

Aquell alumnat que ja era beneficiari d’aquestes ajudes pot trobar els esborranys de les sol·licituds d’ajudes 2023-2024 en ITACA.

Cal imprimir l’esborrany de la Web família i lliurar-lo a a secretaria amb el sobre de matrícula. +INFO

Aquest tràmit és necessari per sol·licitar l’ajuda de transport escolar per al curs 2023-2024.