Concurs matemàtic ESPRINT

El dimecres 14 de desembre de 2022 els alumnes de l'assignatura d'Ampliació de Matemàtiques van participar en el Campionat de Problemes a l'Esprint. Es tracta d'una activitat de resolució de problemes en línia per equips de centre, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) i l'Associació de Barcelona per a l'Estudi i Aprenentatge de les Matemàtiques (ABEAM), conjuntament. Van participar 162 equips de 132 centres de Catalunya, Balears i Comunitat Valenciana, amb un total de 3506 alumnes.

Si t'atreveixes a intentar resoldre algun problema, ací els tens.