Calendari d’admissió i matriculació per al curs 24-25

La inscripció es farà al següent enllaç: ADMISSIÓ TELEMÁTICA (Nova plataforma Adminova)

Important: L’alumnat de sisé de primària adscrit a aquest centre no haurà de realitzar-la.

Enguany ha canviat la normativa referent a l’admissió. Teniu tota la NOVA NORMATIVA al web de la conselleria. Podeu accedir a ella clicant ací.

NOVETAT MOLT IMPORTANT:

Criteris per a la valoració de les sol·licituds

A la taula de criteris, el criteri número 13, valorat amb 1 punt, correspon a una circumstància específica que ha d’adoptar-se i aprovar-se al Consell Escolar com indica la nova normativa. El Consell Escolar està convocat per al pròxim dilluns 29 d’abril, una vegada supervisada per la inspecció educativa es publicarà al web i al tauler d’anuncis d’en front de consergeria del centre. També apareixerà publicada al web d’admissió de la Consellería junt a les dels altres de centres de la Comunitat Valenciana. Aquesta publicació es realitzarà abans del procés de confirmació de plaça dels centres adscrits (6 de maig).

Ja teniu actualitzades les seccions d’ “ADMISSIÓ” i de “MATRÍCULA” de la nostra web.