PRESENTACIÓ

LA SECRETARIA DE L’IES GUILLEM D’ALCALÀ

A la Secretaria de l’Institut li correspon la tasca de donar suport a la organització del Centre, gestionar els processos acadèmics i administratius per a l’obtenció de títols acadèmics de caràcter oficial, com també d’atendre als estudiants en tot allò que els afecte o necessiten referent a l’orientació i informació acadèmica.

Informació general i consultes

D’ acord amb la Llei Orgànica 3/2018, de 6 de desembre de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, per a realitzar qualsevol consulta o tràmit administratiu, haurà d’acudir el/la interessat/da amb el seu NIF/NIE en vigor o carnet escolar del centre o persona autoritzada per escrit per a realitzar la gestió.

Ubicació

La Secretaria es troba a la planta baixa de l’aulari de llevant, entrant des de la porta a mà esquerra una vegada passada consergeria.

Horari d’atenció

De dilluns a divendres:

De 9:00 a 10:30 hores

De 11:30 a 13:00 hores

Tanquem l’hora que inclou al pati (10:30-11:30) per tal de no fer coincidir a les persones que vulguen accedir al centre amb el nostre alumnat.

Dilluns i dimecres:

De 15:00 a 16:50 hores

– Els mesos de juny, juliol i setembre per les vesprades no hi haurà atenció al públic.

– Durant el mes d’agost el centre romandrà tancat per vacances.

Telèfon i FAX

Telèfon:   96 120 60 20

FAX:        96 120 60 21

Correu electrònic

E-mail: 46024229.secretaria@edu.gva.es

La direcció de correu electrònic de la Secretaria del Centre, es publica amb finalitats exclusivament Acadèmiques i Administratives.

El fet de fer-la servir per a un altre ús, i en particular amb finalitats comercials o enviament de correu brossa (SPAM), es considerarà contrari als principis de la Llei Orgànica 3/2018, de 6 de desembre de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i serà donat a conéixer a las autoritats competents en matèria de protecció de dades.