Renúncia de matrícula

Si desitges renunciar a la teva matrícula a la nostra escola, pots fer-ho emplenant el següent formulari. Només podràs accedir utilitzant la teva identitat digital (correu @gva) de l’escola.

Rebràs un certificat de renúncia.

• Fins al 31 de gener sense necessitat de justificació.
  • De l’1 de febrer al 15 d’abril amb justificació documental de circumstàncies sobrevingudes. Ha de ser acceptada pel Consell Escolar.
  • La renúncia, una vegada admesa, evita la pèrdua d’escolaritat i no es computa com a convocatòria consumida.

Si teniu problemes per a accedir-hi, aquí podeu descarregar el formulari en format “.pdf” per a emplenar i adjuntar a la documentació a aportar a la renúncia. Tingueu en compte que, segons la càrrega de feina a la Secretaria de l’escola, el tràmit pot trigar un temps.