Trasllat de matrícula

Trasllat d’una altra EOI a l’EOI Virtual Valenciana:

L’alumnat procedent altres centres que vol començar el nou curs en aquesta EOI ha de dirigir-se al seu centre d’origen per a fer el procés de trasllat d’expedient.

El procediment és el següent:

1. Has de assegurar-te de tindre plaça a l’EOI Virtual. Has d’enviar un correu a 12008466.info@edu.gva.es indicant l’idioma i el nivell del qual vol matricular-se (ha de ser el mateix que està cursant a l’EOI d’origen)
  2. Després has d’emplenar en l’EOI de procedència una sol·licitud de trasllat d’expedient. Aquesta sol·licitud de trasllat ha de presentar-se com màxim en el termini d’un mes.
  3. L’EOI de procedència s’encarrega d’enviar l’expedient a l’EOI Virtual Valenciana.

L’alumnat procedent d’altres Comunitats Autònomes abonarà en aquest cas l’import complet de la matrícula i l’obertura d’expedient. L’alumnat procedent d’altres EOI de la Comunitat Valenciana només abonarà l’obertura d’expedient.

El TRASLLAT DE MATRÍCULA es podrà realitzar fins al 30 d’abril de 2024.

Trasllat de l’EOI Virtual Valenciana a una altra EOI:

Si estàs matricula’t a l’EOI Virtual i vols fer el trasllat a una altra EOI has de seguir el següent procediment:

1. Has de assegurar-te de tindre plaça a l’EOI de destí. (Ha de ser el mateix curs que estàs fent a l’EOI Virtual Valenciana)
  2. Després has d’emplenar la sol·licitud de trasllat d’expedient i enviar-la a l’EOI Virtual Valenciana a través del correu 12008466.info@edu.gva.es. Aquesta sol·licitud de trasllat ha de presentar-se com màxim en el termini d’un mes.
  3. L’EOI Virtual s’encarrega d’enviar l’expedient a l’EOI de destí.