Disposicions generals

Resolució

Estableix el calendari i el procés d’admissió i matrícula per al curs acadèmic 2024-2025.

Podeu consultar la resolució ací.

Pla d’estudis

Podeu consultar l’oferta d’escoles d’idiomes de la Comunitat Valenciana ACÍ.

Modalitats

A partir del curs 24/25, a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Alcoi podreu triar entre dos modalitats (segons nivell i idioma):

• Presencial – 120 hores lectives distribuïdes en dos classes de dos hores de duració en dies alterns (dilluns i dimecres o dimarts i dijous). 100% d’assistència i material complementari en AULES.
  • Semipresencial – 120 hores lectives distribuïdes en una classe presencial de dos hores de duració i una classe de treball autònom a través de la plataforma AULES. 50% d’assistència + curs estructurat en AULES compatible amb la presencialitat. El professorat tindrà contacte amb l’alumnat en el 50% presencial per a practicar les activitats comunicatives i resoldre dubtes i l’altre 50% seria de contacte amb l’alumnat de manera asíncrona a través de la plataforma AULES o l’email per a resoldre dubtes, corregir treballs etc. El professorat haurà de dissenyar i proposar un curs estructurat amb material per al treball autònom de l’alumnat.

A quin nivell em puc matricular?

Consulte ACÍ les condicions d’accés recollides en la Resolució d’admissió i matrícula.

Pot consultar les titulacions acceptades per la Conselleria d’Educació per accedir a les Escoles Oficials d’Idiomes en aquesta resolució

Si no té cap certificat que acredite el seu nivell, però té coneixements de l’idioma, pot preinscriure’s a la Prova de Nivell.