Jocs Paralímpics del mes de novembre

Jocs Paralímpics

Als primers Jocs Paralímpics del CRA Palancia-Espadán l'alumnat ha pogut comprovar algunes de les dificultats que tenen els/les esportistes paralímpics a l'hora d'enfrontar-se a les seues disciplines esportives.

El treball s'ha centrat en 5 proves, tres de les quals eren individuals i dos col·lectives. En aquestes competicions a banda de puntuar per els resultats motrius, s'han començat a guanyar punts per bones conductes esportives com ara saludar i desitjar sort al començament dels enfrontaments i felicitar als contraris una vegada han acabat les diferents partides.

Cada alumn@ de primària continuarà representant la Polis a la que es va vincular els Jocs Olímpics passats. Per tal que les famílies conegueren la Ciutat-Estat que representaven els/les alumnes, cadascú va omplir un diploma als primers JJ.OO amb aquesta informació i el va dur a casa.

Si teniu dubtes sobre quina polis respresenten els vostres fills/filles/familiars, podeu posar-vos en contacte amb mi.