Presentació del “Projecte Marató”

Els últims anys, des de l'àrea d'Educació Física, hem realitzat diverses eixides programades a la natura amb els cursos superiors. En una d'aquestes eixides, alguns/algunes alumnes van manifestar la seua preocupació per l'enorme quantitat de residus que ens trobàvem en cadascuna d'aquestes eixides i van proposar passar a l'acció i ajudar a mantindre els nostres pobles nets.

Amb aquest projecte intentem donar resposta a aquesta iniciativa dels i de les alumnes i, partint de la temàtica dels Jocs Olímpics, hem creat el Projecte Maratò amb el qual intentem centrar-mos en tres aspectes:

• Gaudir d'activitats a la natura.
  • Augmentar el temps de compromís motor de l'alumnat utilitzant per al projecte una sessió mensual d'Educació Física i una sessió setmanal de l'horari de pati.
  • Reduir la quantitat de residus que hi ha al nostre entorn pròxim.