Informació BdT

El CIPFP de Dénia compta amb els serveis d’una Borsa de Treball (BdT) que pretén canalitzar l’oferta i demanda de treball de la zona, posant en contacte al nostre alumnat i ex-alumnat amb empreses del sector de l’Hostaleria i Turisme de les comarques de la Marina Alta, la Marina Baixa i la Safor.

Serveis que ofereix la Borsa de Treball:

· Gestió d’ofertes de treball

• Recepcionem i posem a la disposició de tot el nostre alumnat les ofertes que van arribant diàriament.
  • Enviem les candidatures interessades a l’empresa.
  • Els processos de selecció sempre seran realitzats per les empreses.
  • És un servei per part de l’institut sense ànim de lucre i en el qual no s’assumeix cap responsabilitat sobre l’oferta de treball, relació laboral, etc., sent la BdT una simple mediadora.

· Assessorament a l’ex-alumnat

• Informació de la nova oferta formativa que es realitza i es realitzarà al llarg del curs.
  • Consells per trobar feina, redactar documents d’ocupació o com superar una entrevista en un procés de selecció de personal.
  • Orientació sobre itinerari acadèmic-professional: com complementar la seua formació: altres Cicles Formatius, Certificats de professionalitat, escoles privades, acadèmies, universitats…