ALUMNAT

Inscripció en la Borsa de Treball

Si eres alumne/a o ex-alumne/a ompli el següent formulari per incloure’t en la nostra base de dades i així formar part de la Borsa de Treball.

Periòdicament rebràs les ofertes de feina que arriben al centre relacionades amb els teus estudis i la nova oferta formativa que anem oferint al llarg del curs.

Formulari Inscripció BdT – Alumnat

Nom/ Nombre(Requerit)
On has cursat els estudis relacionats amb el sector?/ ¿Dónde has cursado los estudios relacionados con el sector?(Requerit)

Elegeix entre les següents opcions els estudis que tens/ Elige entre las siguientes opciones los estudios que tienes:
Vull rebre ofertes de treball de/ Quiero recibir ofertas de trabajo de:(Requerit)
* Done la meua conformitat per al tractament de les meues dades per part del centre CIPFP de Dénia amb l'objectiu de gestionar la borsa de treball de la familia profesional d'Hostaleria i Turisme, segons la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals/ Doy mi conformidad para el tratamiento de mis datos por parte del CIPFP de Dénia con el objetivo de gestionar la Bolsa de Trabajo de la familia profesional de Hosteleria y Turismo, según la Ley orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de protección de datos personales y garantia de los derechos digitales.(Requerit)
Aquest camp només és per validació i no s’ha de modificar.

Baixes i variació de dades:

Per a la gestió de les baixes i modificació de dades, s’haurà d’enviar un correu amb assumpte “BAIXA” O “MODIFICACIÓ DE DADES” (amb la nova variació de dades) a l’adreça electrònica de la BdT: 03021518.projectes@edu.gva.es

Som un centre associat a FP Empresa, una associació sense ànim de lucre que reuneix Centres de Formació Professional públics, privats i concertats de tota Espanya i nosaltres treballem amb Emplea FP, per tant, també l’alumnat té l’opció d’inscriure’s a diferents ofertes de treball. Per a això, hi ha que seguir els següents passos:

1. Et registres en EmpleaFPhttp://www.empleafp.com
  2. Emplenes el currículum, indicant el cicle formatiu que posseeixes.
  3. A partir d’aqueix moment, t’arribaran per correu les ofertes adequades a la teua formació.
  4. Si t’interessa alguna oferta, entres en EmpleaFP i t’inscrius en aquesta oferta