ALUMNAT

Inscripció en la Borsa de Treball

Si eres alumne/a o ex-alumne/a pots fer ús del servici de la Borsa de treball. Periòdicament rebràs les ofertes de treball que arriben al centre, la nova oferta formativa que anem oferint al llarg del curs i una altra informació rellevant relacionada amb els teus estudis.

Emplena el formulari que hi ha a continuació per a incloure’t en la nostra base de dades i així formar part de la Borsa de Treball.

Baixes i modificació de dades

En qualsevol moment, l’alumnat pot donar-se de baixa de la BdT o modificar les seues dades. Per a la gestió de les baixes i modificació de dades, s’haurà d’enviar un correu amb assumpte “BAIXA” O “MODIFICACIÓ DE DADES” (amb la nova variació de dades) a l’adreça electrònica de la BdT: 03021518.projectes@edu.gva.es

Formulari Inscripció BdT – Alumnat

Nom/ Nombre(Requerit)
On has cursat els estudis relacionats amb el sector?/ ¿Dónde has cursado los estudios relacionados con el sector?(Requerit)

Elegeix entre les següents opcions els estudis que tens/ Elige entre las siguientes opciones los estudios que tienes:
Vull rebre ofertes de treball de/ Quiero recibir ofertas de trabajo de:(Requerit)
* Done la meua conformitat per al tractament de les meues dades per part del centre CIPFP de Dénia amb l'objectiu de gestionar la borsa de treball de la familia profesional d'Hostaleria i Turisme, segons la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals/ Doy mi conformidad para el tratamiento de mis datos por parte del CIPFP de Dénia con el objetivo de gestionar la Bolsa de Trabajo de la familia profesional de Hosteleria y Turismo, según la Ley orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de protección de datos personales y garantia de los derechos digitales.(Requerit)
Aquest camp només és per validació i no s’ha de modificar.

ÚLTIMES OFERTES DE TREBALL

Oferta 24/2324

PASTISSER/ A – Benissa (La Fustera)

Oferta 23/2324

PERSONAL DE SALA, CUINA I NETEJA – Països Baixos

Oferta 22/2324

AJUDANT DE CUINA – Dénia

Som un centre associat a FPEmpresa, una associació sense ànim de lucre que reunix centres de Formació Professional públics, privats i concertats de tota Espanya. Esta associació ha desenvolupat el projecte EmpleaFP, una borsa de treball nascuda de la col·laboració entre els centres de Formació Professional i les empreses.

Com a alumnat, també tens l’opció d’inscriure’t a estes ofertes de treball relacionades amb la teua formació. Per a això, cal seguir els següents passos:

1. Et registres  EmpleaFPhttp://www.empleafp.com
  2. Emplenes el currículum, indicant el cicle formatiu que posseïxes.
  3. A partir d’eixe moment, t’arribaran per correu les ofertes adequades a la teua formació.
  4. Si t’interessa alguna oferta, entres EmpleaFP i t’inscrius en esta oferta