Xarrada sensibilització SOLC

Esta setmana l’alumnat dels cicles del departament de serveis socioculturals i a la comunitat ha participat en una interessant xarrada realitzada per SOLC (Associació comarcal d’ajuda en el tractament del càncer). La xarrada es va fer dues vegades, una per a l’alumnat del torn de matí i altra per a l’alumnat del torn de la vesprada. Amb esta xarrada de sensibilització, l’alumnat va poder conèixer el funcionament i recursos que ofereix SOLC així com aprendre a tombar mites sobre la malaltia del càncer. La xarrada va ser realitzada per Reyes Cortés, treballadora social de SOLC  i va estar acompanyada per Susanna i Lilia que van aportar el seu interessant testimoni sobre la malaltia.