Alumnes del CIPFP Batoi visiten l’empresa Multiscan d’Alcoi

Els alumnes de primer del cicle formatiu d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ASIX) del CIPFP Batoi han realitzat una visita educativa a les instal·lacions de l’empresa Multiscan, ubicada a Alcoi. Aquesta empresa, especialitzada en el desenvolupament de tecnologia per a la classificació de productes alimentaris, va oferir als estudiants una visió pràctica de com s’integren els sistemes informàtics en els processos industrials.

Durant la visita, els alumnes van tenir l’oportunitat de veure de prop les innovadores solucions que Multiscan desenvolupa, especialment en el camp de la inspecció i classificació automàtica. Els tècnics de l’empresa van explicar com es fan servir algorismes avançats, xarxes informàtiques i sistemes d’imatge per garantir la qualitat dels productes que passen pels seus sistemes.

Aquesta activitat permet als estudiants apropar-se al món empresarial i veure la importància dels coneixements que estan adquirint a l’aula aplicats en un entorn professional real. La visita es va emmarcar dins del pla de formació pràctica del cicle, que té com a objectiu oferir una visió completa i aplicada dels sistemes informàtics en sectors industrials.

Els alumnes van mostrar gran interès per les solucions tecnològiques presentades i van interactuar activament amb els professionals de Multiscan, obtenint una experiència enriquidora que complementa els continguts acadèmics del seu cicle formatiu.