Seguim amb el programa TEI

Cada curs l‘alumnat de 3r i 5é de primària se submergeix en el programa TEI, és açò la tutoria entre iguals.

Es tracta d’un programa que es desenvolupa al centre en el marc del pla de convivència per a la prevenció i la resolució de conflictes. Des de principi de curs l’alumnat de 5é tutoritza l’alumnat de 3r per tal de mantindre un contacte més ferm i conéixer i posar en marxa la resolució de conflictes i millorar la convivència a l’escola.

A partir de diverses activitats de coneixement i de relacions personals l’alumnat constitueix nous i forts enllaços per a crear i enfortir la confiança entre tutors i tutoritzats, de manera que la resolució de conflictes siga més fàcil, i per tant que es puga millorar la convivència al centre.

Paral·lelament, no en el marc pròpiament del TEI, l’alumnat de 3 i 5 anys també està desenvolupant algunes actuacions de tutorització entre ells, de manera que l’adaptació a l’educació Infantil dels més menuts siga més fàcil.

Algunes imatges següents mostren moments de les actuacions dels programes de tutorització.