Exposició de diorames en Infantil i en Primària

Centenars de diorames s’han presentat en Infantil i en Primària durant el mes de desembre, exposant-se en les entrades dels edificis del centre.

Amb motius nadalencs i hivernals alumnes i famílies han fet un gran esforç amb el treball realitzat. S’ha ambientat el centre i l’alumnat ha estat motivat i il·lusionat amb aquesta proposta de final de trimestre.

L’alumnat de primer a sisé ha triat, de manera popular, els tres diorames de de Primària que més han agradat, segons la seua composició, materials, confecció general. L’últim dia del trimestre s’entragarà un xicotet detall al xiquets i xiquetes dels diorames triats.

Convidem les famílies a visitar les exposicions, tant a Infantil com a Primària, i gaudir de tots els meravellosos diorames que s’han creat.

Ací podeu vore una xicoteta mostra.