Ajudes de menjador i transport 2021-2022

TERMINI DE PRESENTACIÓ

  • Alumnat matriculat: del 15 al 30 de juny
  • Alumnat nou: de l’1 al 16 de juliol

 

Normativa publicada per la Conselleria d’Educació: Resolució de convocatòria d’ajudes de menjador i transport

 

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Alumnat que va sol·licitar l’ajuda el curs passat

  1. Accediu a Web Família GVA: https://familia2.edu.gva.es
  2. Descarregueu l’esborrany (en la pestanya Tràmits). Comproveu que està correcte. En cas contrari cal modificar-lo.
  3. Imprimiu l’esborrany i signeu-lo.
  4. Presenteu-lo al centre mitjançant correu electrònic (info@ceipparemelchor.com) o presencialment (demanar cita per telèfon – 965 73 90 15).

 

Alumnat de nova sol·licitud

  1. Telefoneu a la secretaria del centre per a demanar cita i tramitar-la (965 73 90 15).

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies