Ajudes de menjador i transport 2021-2022

TERMINI DE PRESENTACIÓ

  • Alumnat matriculat: del 15 al 30 de juny
  • Alumnat nou: de l’1 al 16 de juliol

 

Normativa publicada per la Conselleria d’Educació: Resolució de convocatòria d’ajudes de menjador i transport

 

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Alumnat que va sol·licitar l’ajuda el curs passat

  1. Accediu a Web Família GVA: https://familia2.edu.gva.es
  2. Descarregueu l’esborrany (en la pestanya Tràmits). Comproveu que està correcte. En cas contrari cal modificar-lo.
  3. Imprimiu l’esborrany i signeu-lo.
  4. Presenteu-lo al centre mitjançant correu electrònic (info@ceipparemelchor.com) o presencialment (demanar cita per telèfon – 965 73 90 15).

 

Alumnat de nova sol·licitud

  1. Telefoneu a la secretaria del centre per a demanar cita i tramitar-la (965 73 90 15).