Campanya d’arreplegada de menjar i joguets

Sabem que venen dates senyalades i especials per a tots, però també sabem que no tots les viuran en les mateixes condicions. Per aquest motiu, l’alumnat 6é en l’àrea de Valors han proposat fer una arreplegada d’aliments per a Càritas per tal que es puguen repartir entre les famílies més necessitades del poble.

Els xiquets i les xiquetes amb molta il·lusió han fet cartells i han dedicat temps a organitzar-ho per a que tota l’escola, tota la comunitat educativa puga participar. Vos preguem màxima col·laboració. L’alumnat podrà dur els aliments a l’escola i depositar-los en la caixa o el carro que estaran a l’entrada per a tal objectiu.

Aprofiteu per fer-los conscients del que tenen i del que verdaderament necessiten. Des de l’escola i junt amb les famílies, tota la comunitat educativa hem de fer uns ciutadans del futur solidaris amb els més vulnerables.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!