Eleccions al Consell escolar

El pròxim dijous 18 de novembre seran les eleccions al Consell escolar. Animem les famílies a participar de manera activa, presentant-se com a candidates, i per descomptat per a fer ús del dret a vot, sent així conscients que formem part d’una comunitat educativa i que la nostra aportació és necessària, és important la nostra implicació en la vida del centre educatiu.

Si alguna persona vol ser candidata al Consell escolar, ha d’informar en secretaria, telefonant o escrivint un correu a info@ceipparemelchor.com, i se li explicarà el necessari per a presentar la sol·licitud de la candidatura. Si alguna persona està interessada, ha de presentar la sol·licitud abans del 3 de novembre.

Si alguna persona ha modificat el tipus de document d’identitat, per exemple de passaport a NIE o a DNI, és necessari que ho comunique a la secretaria del centre per tal que no aparesquen errors en el cens electoral.

Més endavant informarem sobre el lloc i l’horari en què es desenvoluparà la jornada electoral.

Animem tota la comunitat educativa a ser partícip en aquest procés, fonamental per a la vida del centre.