TALLER AMPA

El divendres 15 de desembre al matí , l’AMPA va organitzar un taller amb l’entitat One Day Yes “Projecte Arbre”.
El taller va consistir en la presentació d’un conte solidari i en la realització d’una màscara africana com a símbol de diversitat cultural.

La proposta de l’entitat ODY ( One Day Yes) va consistir a presentar el conte il·lustrat “el Gran Viatge”. Un conte solidari que comporta un important treball darrere en educació per al desenvolupament.

Es van realitzar dues activitats :

1 Xarrada de sensibilització impartida per Ana Mansergas , presidenta i fundadora de l’entitat.
Una xarrada recolzada en vídeos i projeccions per a explicar el projecte del conte i com ha sigut la realització d’este. A més es va parlar del treball que realitza amb la comunitat educativa de l’escola ecològica Twashkuru a l’illa de Lamu, Kenya, on treballen des de fa 8 anys. Un treball alineat amb l’ODS (Objectius Desenvolupament Sostenible )

2 Taller de màscares africanes impartit per Empar Piera, il·lustradora i responsable del Projecte Arbre.

Durant el taller van donar a conéixer la màscara africana com a símbol de diversitat cultural, ja que van mostrar màscares de diferents ètnies, dins de la gran diversitat que es dona en el continent africà. L’alumnat del CEIP Luis Vives va posar en marxa les seues habilitats creatives per a decorar les màscares amb cartolines de colors, adhesius, retoladors, ceres o material de reciclatge
Gràcies de nou a la col·laboració d’Empar Piera i Laura LLabata , voluntària d’ODY de suport, així com a Ana Mansergas ( Mamà del Col·legi Luis Vives)
Agraïment a l’AMPA del Ceip Luis Vives per donar l’oportunitat de conéixer este gran Projecte

Ací us deixem algunes fotos i vídeo d’este dia