El curs arriba a la seua fi i és moment d’enlairar a unes merescudes vacacions.
Us deixem este vídeo per a acomiadar-nos d’un any ple d’aprenentatges i bons moments.
FELIÇ ESTIU FAMÍLIES
L’alumnat de 2n de Primària ha gaudit d’un meravellós contacontes africà que els ha acostat a la riquesa cultural d’este continent. A través d’històries, cançons i elements tradicionals, han conegut la importància de la tradició oral, la música i la vestimenta africanes.
Una activitat molt enriquidora que els ha permés viatjar a altres cultures, aprendre dels seus costums i gaudir d’una experiència plena d’imaginació i ritme. 🌍🎶📖
Hui, en infantil hem rebut la visita de la Fundació Bancaixa amb el seu taller Sense Barreres, una activitat que ens ha acostat a la figura i l’obra de l’artista català Antoni Tàpies.
A través de les seues explicacions, hem conegut algunes de les característiques més destacades del seu art i la importància de la creativitat i l’expressió personal en les seues obres. Després, ens hem convertit en artistes i hem creat les nostres pròpies composicions inspirades en el seu estil.
Una experiència artística molt enriquidora i plena de creativitat! 🎨✨
A través d’entrevistes i converses, niñ@s i majors han compartit experiències, records i inquietuds, aprenent un@s d’otr@s. El matí ha conclòs amb una activitat creativa en la qual, junt@s, han dissenyat l’aula del futur, combinant il·lusió, imaginació i experiència.
Una experiència molt especial que reforça els llaços entre generacions i ens deixa grans aprenentatges i moments inoblidables.
Un any més, el nostre col·legi obri les seues portes per a gaudir d’un estiu ple de diversió, aprenentatge i noves experiències.
🌈 Jocs a l’aire lliure
🎨 Tallers creatius
⚽ Activitats esportives
🎭 Dinàmiques i activitats lúdiques
💦 I moltes sorpreses més!
No deixes passar esta oportunitat de viure un estiu ple d’aventures, diversió i amistat!
📖 Consulta tota la informació sobre dates, horaris, servicis disponibles i inscripcions en el document informatiu.
Hui tota Primària ha gaudit d’una emocionant eixida a la Plaça de Bous de València per a presenciar l’espectacular exhibició del cos de la Policia.
Ens han sorprés amb els seus avions, els seus cotxes i les seues impressionants demostracions, però sens dubte els qui ens han robat el cor han sigut els seus adorables gossos i els seus majestuosos cavalls. 🐶🐴
Una experiència única que repetim cada any i que sempre aconseguix emocionar-nos i sorprendre’ns. Ja estem desitjant tornar! 💙👏
En el nostre col·le ens encanta llegir 📚. Per això, en el dia a dia treballem perquè el nostre alumnat gaudisca de la lectura i la convertisca en un hàbit. A més, realitzem eixides a les biblioteques del barri, on descobrixen nous llibres i viuen experiències lectores diferents.
Hui, per a celebrar el Dia del Llibre, l@s tutors/as han canviat de classe per a llegir diferents contes a otr@s compañer@s. Ha sigut una experiència molt especial, tant per al professorat com per a l’alumnat.
El passat 14 d’abril, l’alumnat de 5é de Primària va viure una experiència molt especial amb la seua visita a la Biblioteca Pilar Faus. Allí gaudim d’una animació lectora dinàmica, creativa i molt completa, que va despertar encara més el nostre interés pels llibres i les històries.
Durant l’activitat, no sols ens deixem portar per la màgia de la lectura, sinó que també vam aprendre a moure’ns per la biblioteca com a autèntics/as exploradors/as: descobrim com buscar llibres, interpretar l’organització dels prestatges i trobar lectures adaptades als nostres gustos.
I el millor de tot… trobem autèntics tresors! Sens dubte, va ser una jornada enriquidora que ens anima a continuar llegint, imaginant i descobrint nous mons.
Tornarem prompte! 📚✨