InfanTIC

Portal Educatiu CyL

Web del portal educatiu de Castella i Lleó plagat de recursos interactius seqüències per nivells i àrees.

EduLAB

Web de recursos educatius enfocats al 2n cicle d'Educació Infantil, que comprén els nivells de 3, 4 i 5 anys, amb unes característiques evolutives i de desenvolupament que condicionen els processos d'aprenentatge.

PequeTIC

El joc es compon de 5 grans blocs de contingut, desenvolupats cadascun d'ells en 6 activitats diferents.

PipoClub

En Pipoclub trobaràs els jocs educatius infantils de més èxit, creats per a xiquets de tot el món. Els jocs estan disponibles en versió Online, descàrregues, Apps o suport físic. Els jocs gratis es poden usar sense registre.

Arbol ABC

Aquest espai especialment dissenyat per a tots els xicotets exploradors reuneix la diversió, l'aprenentatge i la tecnologia. El contingut dels nostres jocs educatius per a xiquets de 3 a 5 anys és creat per un equip de pedagogs infantils basats en els mètodes educatius més efectius per a l'aprenentatge primerenc.

Fantasmin

Una vegada accedisques al meravellós món de Fantasmin has de punxar sobre "Alumnat" a continuació hauràs d'anar descobrint el castell del nostre amic.

Bestioles

Bestioles és un paquet interactiu de jocs en format Flaix destinat a l'etapa d'Educació Infantil. Es compon de diferents tipus d'activitats el fil conductor de les quals pare de xicotetes "Bestioles", per a treballar conceptes bàsics, de lectoescriptura i matemàtiques, a més d'entrenar el maneig de l'ordinador.

CrisTIC

En CrisTIC trobaràs una gran varietat de jocs didàctics per a alumnes i alumnes d'Educació Infantil que els permetrà millorar la seua destresa amb l'ordinador, repassar els colors, adquirir nou vocabulari, aprendre els números, realitzar sumes i restes senzilles i repassar altres continguts del currículum del segon cicle d'Educació Infantil.

BiblioJocs

Benvinguts!! Aquest és un espai on trobaràs recursos educatius d'infantil i primària seqüenciats per cursos i matèries. Alguns jocs d'aquest espai funcionen amb la tecnologia flaix i necessiten navegadors compatibles.

BuhoBoo

És una forma molt divertida d'estimular als més xicotets: els ensenya a pressionar tecles, moure el mouse, fer clic i arrossegar objectes. També té jocs més tradicionals com els d'acolorir i trencaclosques.

BuhoBoo

IXL Mats

Ací tens una llista de les competències de matemàtiques per als estudiants en infantil. Aquestes competències estan classificades en categories: situa el cursor sobre el nom d'una competència per a veure una pregunta d'exemple. Per a començar a practicar, només has de fer clic en l'enllaç que vulgues. IXL portarà un seguiment de les teues puntuacions i les preguntes aniran augmentant de dificultat segons vages millorant

Ciset el llaurador

Ciset el Llaurador és tracta d'un conte en valencià.