PrimaTIC

Portal Educatiu CyL

Web del portal educatiu de Castella i Lleó plagat de recursos interactius seqüències per nivells i àrees.

BiblioJocs

Benvinguts!! Aquest és un espai on trobaràs recursos educatius d'infantil i primària seqüenciats per cursos i matèries. Alguns jocs d'aquest espai funcionen amb la tecnologia flaix i necessiten navegadors compatibles.

Matemàtiques Online

Web plena de recursos per a continuar treballant les mats des de casa.

CrisTIC

En CrisTIC trobaràs una àmplia selecció de jocs gratis didàctics per a alumnes i alumnes de Primària que els permetrà continuar millorant la seua destresa amb l'ordinador alhora que repassen matemàtiques, ciència, llenguatge i altres continguts del currículum d'Educació Primària.

Super Saber

Supersaber és una pàgina en la qual amb un disseny de còmic de superherois els teus fills poden posar a prova els seus coneixements de Ciències Naturals, ortografia o matemàtiques a través de divertides proves i competicions en les quals l'objectiu sempre serà aprendre jugant.

IXL Matemàtiques

Web seqüència per etapes i nivells per a practicar tots els continguts matemàtics.

Món Primària

Món Primària ha sigut desenvolupat amb la clara premissa que aprendre pot ser divertit. Tot el material ha sigut elaborat per l'equip de professionals de Món Primària, classificant-lo per àrees temàtiques i edat, basant-se en els currículums oficials de cada curs.

Cerebriti

Per a totes les edats i amb una àmplia varietat d'assignatures i disciplines. Cerebriti és una de les plataformes educatives online que aposta pels avantatges dels jocs interactius per a reforçar i aprendre matèries escolars des d'una perspectiva de competició en línia.

Cokitos

COKITOS és una web que recopila jocs educatius per a jugar online, amb teclat, ratolí, tauleta o móvi. Aquests jocs didàctics són interactius, ideals per a aprendre des de casa, recomanats per a xiquets i xiquetes en escola primària amb edats des de 3 anys fins a 12 i 15 anys

Arbre ABC

Aquest és un portal d'educació inicial i primària per a xiquets 3 a 10 anys que aborda l'aprenentatge a través de jocs educatius.

El Tanc Matemàtic

Jocs Flaix per a treballar les matemàtiques.