TALLER SOCIAL

L’alumnat de sisé de primària s’ha desplaçat hui, dia 30 de març a la Fundació Bancaixa situada en la Plaça Tetuan .
Dins del seu programa de mediació cultural i artística, la Fundació Bancaixa realitza tallers didàctics vinculats amb la mostra i dirigits a escolars, persones amb diversitat funcional i persones en risc d’exclusió social. Així mateix, els han oferit una visita a l’exposició de l’obra de Joan Genovés comentada de la mà d’una experta que ha aprofundit tant en la biografia i trajectòria de Genovés, així com en les obres exposades.
Ací us deixem fotos del taller social realitzat amb persones amb discapacitat de centres ocupacionals i que ha sigut molt enriquidora
Esperem que us agrade , perquè a ells/es han manifestat voler repetir l’experiència
Gràcies per la vostra col·laboració perquè ho heu fet fantàsticament bé