Emprenedor i Emprenedora

La persona que crea, desenvolupa i implanta un projecte empresarial és l'emprendor i l'emprenedora.

En aquest cas parlem de Jose Coloma i la seua filla Laura, tots dos han sigut alumnat de la nostra escola, ja fa uns anys,  i amb molta alegria i il·lusió, els hem rebut perquè ens contaren en què consistia el seu projecte empresarial.

Ells tenen una ferreteria, "Coloma 2". Laura vestía pantaló llarg i samarreta negra i Jose pantaló curt i samarreta negra també. És l'uniforme de feina que utilitzen depenent de la temporada, i així ens ho han contat.

L'alumnat de tercer i quart estava interessat per saber d'on havia eixit la idea de muntar eixa empresa. Jose ens va explicar que la idea venia ja de son pare i que tant Laura com ell havien anat aprenent l'ofici a poc a poc ajudant sempre als majors.

No pensen que siga un ofici difícil d'aprendre, malgrat haver tanta quantitat de material. El més complicat sempre és que els clients i les clientes confien en la persona que els atén, sobretot si són els fills i no els amos. No vull dir-te res si eres jove i dona! Va comentar Laura!

Arran del comentari, l'alumnat va preguntar:

- Penseu que tant dones com homes poden fer el mateix treball?

- Sí, tots són persones igualment.

El més important és la bona relació amb els clients i clientes i per això diuen que és fonamental ser bones persones, amables i respectuosos.

Gràcies, Laura i Jose. Ens ha encantat!