El Locutor.

I hui podríem utilitzar el mateix encapçalament que utilitzen a la ràdio quan introdueixen una notícia d'educació... En pàgina d'educació, assenyalar que el col·legi Cervantes continua amb el projecte #somalumnat #somofici, i hui té el plaer d'entrevistar al locutor, Sergio Denia.

Ha arribat quan l'alumnat eixia al pati, acompanyat de Miguel de Ford auto  Christian perque els divendres fan connexions en directe.

Escolteu que ha passat abans d'entrar a l'entrevista.

Cliqueu l'enllaç i ho sentireu.

A continuació, ja al gimnàs de l'escola,  ha donat resposta a preguntes  sobre la seua formació inicial, dret; sobre un dels seus primers èxits, un especial de Revólver; projectes que ha realitzat, tan importants com l'entrevista a Mèxic del cantant i compositor Sebastián Yatra.

A més, li han preguntat sobre el projecte més immediat que amb l'arribada de l'estiu és la música en el xiringuito a la platja.

L'alumnat de cinqué i el professorat està molt agraït per la visita de Sergio, que ja fa uns anys va ser alumne de Cervantes.

Estan encantats, sobretot perque ells i elles també participen, per primera vegada, en un podcast de #somràdioC.

Esteu atents a la seua publicació al web.