El taller de cafeteria com aprenentatge de destreses prelaborals
L’alumnat adquireix habilitats laborals relacionades amb la restauració com:
- Atenció al client i treball de les habilitats socials.
- Ús i cura de la cafetera industrial: fer diferents tipus de café, netejar i utilitzar la llanceta, ús de la descalcificadora.
- Organització del servei: pasar comanda, anar a comprar el pa, estimar quantitats, reposar i rotar aliments segons caducitat.
- Treballar d’acord a leș normes de qualitat i higiene alimentària.
ÚS I MANTENIMENT DE LA CAFETERA
RACÓ DE LES TORRADES DE PA
RACÓ DE LES INFUSIONS
El taller de Cuina com eina d’autonomia de l’alumnat
TALLER DE CUINA “ARA CUINE JO”: Un espai on treballar capacítate funcional per a la vida diària.
L’autonomia i la inclusió social és l’objectiu prioritari del taller de cuina, que preten:
*Desenvolupar destresses bàsiques de manipulació i cura d’aliments.
*Treballar amb ordre i autonomie (arreplegar, ordenar armario, fer inventari, llegir i interpretar etiquetes.
*Aprendre a fer receptes amb aliments de proximitat I també d’altres cultures.
*Millorar l’autoestima, l’empoderament i la competència social de l’alumnat.
*Treballar de forma cooperativa.
*Fomentar l’autorregulació de la conducta, adquisició de compromís, valor de l’esforç i constància.