VACUNACIÓ INFANTIL ALS CENTRES EDUCATIUS

INFORMACIÓ VACUNACIÓ ALS CENTRES EDUCATIUS

Com sabeu, la Comissió de Salut Pública ha aprovat la incorporació de l’alumnat d’entre 5 i 11 anys a l’Estratègia de vacunació contra la COVID-19 a Espanya.

Aquest organisme ha decidit començar la vacunació infantil en aquesta franja d’edat a partir del pròxim dia 15 de desembre.

En l’àmbit de la Comunitat Valenciana la vacunació es realitzarà per part dels equips sanitaris als centres educatius, dins de la jornada escolar i en l’horari que es determine per part de les autoritats sanitàries.

Una vegada finalitzada la 1a fase de la vacunació infantil en la que s’ha vacuna l’alumnat que curse estudis entre 4t i 6é d’Educació Primària i aula UECiL, s’enceta la 2a fase per a vacunar l’alumnat de 5 a 8 anys, és a dir des d’INF5 anys fins a PRI3, així com l’alumnat de 9 a 11 anys que per diferents motius, no es va vacunar en la 1a fase.

Seguint les instruccions rebudes recentment i per al correcte compliment d’aquest procediment, l’alumnat dels cursos anteriorment esmentats aplegaran a casa amb tota la informació que ha arribat a l’escola i amb una autorització que haurà de ser retornada al centre lliurada als tutors/es, com a data límit, el dimecres 12 de gener.

Quan els sanitaris es posen en contacte amb el centre i ens especifiquen la data concreta, us la farem saber per aquest mateix canal.

Agraïm de bestreta la vostra col·laboració.

CEIP Botànic Calduch

**Som conscients dels dubtes i preocupacions que pot generar entre les famílies aquest procés, però tota la informació que tenim és la mateixa que us transmetem, no sabem res més. Dubtes de caire sanitari hauríeu de preguntar a sanitat o educació. Us recordem el call center que les famílies i escoles tenim a la nostra disposició 900 300 555 / https://portal.edu.gva.es/aulasegura.

Us deixem els enllaços a tota la documentació i informació que ens ha arribat al centre educatiu: