6 de abril. Dia del deporte

La fundació Trinidad Alfonso i la Generalitat Valenciana ens proposen algunes activitats físiques per a realitzar a casa  aquests dies i començar la festa de l’esport des d’ara mateix.
Cliqueu per accedir a les propostes de manualitats

Com podem participar?

El dilluns 6 d’abril, compartint en Instagram o Twitter  les nostres fotos o vídeos, seguint les directrius que ens han indicat.
#Diadelesport
@comunitatesport
Podem compartir qualsevol activitat física, no cal que siguen les que ens proposen, poden ser les que estiguem practicant de l’àrea d’Educació Física,  desdejunis saludables o altres que estiguem fent aquests dies en casa pel nostre compte.

***IMPORTANT
Compartint el vídeo amb la menció i el hastag s’està autoritzant l’ús del video i/o les fotografies compartides per la Fundació Trinidad Alfonso amb la finalitat de donar difusió a la seua activitat fundacional a través de les xarxes socials, pàgina web, memòria de la Fundació, etc.

Pel que fa al CEIP Botànic Calduch, estem reconeguts com a centre CEPAFE (Centre Promotor de l’Activitat Física i l’Esport) i participem des ja ja fa 4 cursos en el concurs del Dia de l’Activitat Física, i cada curs fem una activitat al pati que implica a tot l’alumnat, d’Educació Primària.

Aquest curs anem a canviar el pati per les nostres cases, i tot i no estar junts anem a demostrar que som un gran grup i anem a fer una activitat conjunta en la que necessitem de la vostra col·laboració per a que isca super bé… Què vos sembla, si preparem els JOCS OLÍMPICS DEL BOTÀNIC CALDUCH.
Per a aconseguir açò necessitem que cadascú/na tinga el seu paper, xiquets, xiqeuetes i famílies, importantíssims per a fer uns bons Jocs Olímpics.

IMPORTANT. Aquesta proposta és per a tota la família que estiga a casa. Animeu-vos i participeu!
Les fotos i/o vídeos curts (uns 15 segons i sempre gravats en horitzontal) s’han d’enviar al correu administrador@botaniccalduch.com

QUÈ HA DE FER CADA CURS????

• ED. INFANTIL
    Sereu els i les abanderades, cal que preparareu una bandera amb els colors del vostre país, pintar-vos les galtes dels colors de la vostra bandera, fer-vos fotos o vídeos desfilant com en la inauguració dels jocs olímpics, animant als esportistes del vostre país… deixeu volar la imaginació i siguem originals.

• INF 3 ANYS: Països europeus i asiàtics
    • INF 4 ANYS: Països americans, Nord, centre i Sud
    • INF 5 ANYS: Països africans i d’Oceania

• PRI1
    Foto o vídeo fent una cursa d’obstacles en casa. La podem fer amb cadires, cordes, pots, llibres… Imaginació al poder!!!.
    Recordeu que representeu a un país. Lliurement elegiu qualsevol país del món i feu-vos un dorsal amb els colors del país que vullgueu representar.

• PRI2
    Foto o vídeo fent salt d’alçada o de longitud… Vinga, que segur trobem la forma que ho podem fer a casa.

• PRI3
    Foto o vídeo fent gimnàstica (figures d’acrosport)… Podeu seguir les figures que us vam enviar… o inventar-ne de noves i originals!!!

• PRI4
    Foto o video fent volei amb un globus… amb compte de no trencar res!!!! Si no tenim globus podem fer tennis amb una pilota de paper.

• PRI5
    Foto o video jugant a bàsquet amb una pilota de paper… Serem capaços de fer un cistell original????

• PRI6
    Sou els i les majors de l’escola… i s’ha de notar!!!!
    Foto o video fent un ball amb mocadors. Sou els encarregats de la cerimònia de cloenda dels JJOO. Siguem originals. Dona igual q ballem bé o mal, simplement menejeu-vos i feu volar el mocaor, podeu.Recordeu que representeu a un país.