Premis extraordinaris curs 2017/2018

Vila-real, dijous 9 de maig

L’Ajuntament de Vila-real ha organitzat per vuitena vegada l’acte de lliurament dels diplomes a l’alumnat que han obtingut el premi extraordinari al rendiment acadèmic del curs 2017/2018. L’acte s’ha celebrat a la Biblioteca Universitària del Coneixement, on les autoritats municipals i educatives de la Conselleria d’Educació, han reconegut l’esforç dels escolars premiats dels centres de la localitat.

Des de l’escola volem donar l’enhorabona a Elisa Chesa i Sara Salvador, que després de nou cursos a l’escola, han vist recompensat el seu esforç obtenint aquest merescut guardó que cada curs atorga la Conselleria d’Educació.

Tant les vostres famílies com els vostres mestres estem molt orgullosos de vosaltres