Premis extraordinaris al rendiment acadèmic del curs 2017/2018

Dilluns 25 de febrer de 2019

Aquest dilluns dos alumnes del nostre centre han rebut el Premi Extraordinari d’Educació Primària 2017-18 de mans del Regidor d’Educació i Esports de Castelló, Enric Porcar i del Director General de Política Educativa, Jaume Fullana, en un acte celebrat a l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló.

En el transcurs de l’acte, els estudiants premiats de la nostra província han rebut un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic expedit per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. A més, se’ls anotarà esta distinció en el seu historial i expedient acadèmic. En aquest acte on van participar autoritats educatives com municipals, es va reconèixer l’esforç d’aquests alumnes i es va ressaltar la importància i la tasca realitzada pel professorat i les famílies que han acompanyat i recolzat als xiquets i xiquetes al llarg de tot aquest procés.

Des del centre volem felicitar a les dos alumnes premiades i transmetre les nostres felicitacions a les seues famílies.

Enhorabona a : ELISA CHESA I SARA SALVADOR.