PRI 5/6 de visita al «Jardín del papagayo» i Peníscola

L’alumnat del tercer cicle d’Educació Primària ha realitzat una eixida didàctica al "Jardín del papagayo" a Benicarló i de visita a Peníscola.

Dijous l’alumnat de PRI5 i divendres els i les xiquetes de PRI6 han gaudit de la visita al "Jardín del papagayo", coneixent alli tot un mon on les aus són les protagonistes, infinitat d’espècies, tot guiat simulant una gimcana en la que han tingut que superar un seguit de proves mentre descobrien les diferents espècies d’aus, cangurs, rèptils i papallones que allí habiten.

Per completar la visita, s’han desplaçat fins la peculiar localitat de Peníscola, on després de dinar  han realitzat una visita per els empinats i característics carrers del nucli urbà d’uns dels pobles amb més encant del nostre entorn.

Us deixem els enllaços a les fotos de PRI5

I també a les de PRI6