PRI 5 a la cantata escolar «Un món de somnis»

L’alumnat i mestres música de les escoles de Vila-real han estat preparant durant les últimes setmanes una demostració conjunta amb la cantata escolar ‘Un viatge de somni’, d’Anna Gumí i Carles Gumí.

L’actuació ha tingut lloc a la plaça de Sant Ferran, amb la participació d’uns 600 alumnes de PRI-5 dels col·legis Angelina Abad, Botànic Calduch, Carles Sarthou, Cervantes, Concepción Arenal, Escultor Ortells, José Soriano, Gimeno Barón, Pius XII, Pasqual Nàcher, Bisbe Pont, Consolació i Panderola, o a més de l’actuació, han dinat de pa i porta tots junts en una jornada de convivència intercentres.

Els i les joves cantores han estat acompanyats dels seus mestres i de l’escola de la Unió Musical la Lira de Vila-real, així com d’autoritats municipals i de nombrós públic que ha pogut gaudir de l’actuació.

Us deixem unes imatges de l’activitat