Radioactivitat 2016

18a edició del programa de Radioactivitat en Radio Vila-real, amb el patrocini de la Regidoria de Normalització Lingüística de l’Ajuntament de Vila-real.

Les escoles i instituts de Vila-real tornen a ser protagonistes, enregistrant cadascú el seu programa que s’emet els divendres a les 15.30h i els dissabtes a les 12h al 92.2 FM.

Núria, de Radio Vila-real, es va desplaçar el passat dijous 28 d’abril per enregistrar les diferents intervencions de l’alumnat i també per recollir altres que ja havia fet el centre i així poder muntar el programa que s’emetrà el proper divendres 6 i dissabte 7 de maig, a més de poder-lo escoltar online i també descarregar-lo a la nostra web o a la de Radio Vila-real en breu.

Aquest curs el nostre programa porta per títol "Un mon millor amb poemes i cançons"