PRI6 al campanar de l’esglèsia Major Sant Jaume

Un curs més, des de l’escola es participa a les Festes Fundacionals de Vila-real, programant-se des del centre es programen diverses activitats didàctiques per treballar aspectes relacionats amb la història, costums i tradicions de Vila-real.

L’alumnat de PRI6 ha gaudit de la visita i pujada al campanar de l’església major Sant Jaume, acompanyats per un dels membres de l’Associació Amics de les Campanes de Vila-real, Manolo Ortí que ens han explicat el funcionament d’un campanar tan emblemàtic com el del nostre poble, i algunes de les seues peculiaritats: nom de les campanes, funcionament, tocs,…

Des del centre volem donar les gràcies, tant a Manolo Ortí com als mossens Fran i M. Javier per facilitar-nos la visita. Gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!

Us deixem el resum fotogràfic i un xicotet vídeo de la visita