Actuacions Cor Escolar desembre 2015

Us deixem el programa d’activitats previstes per al cor escolar per a les setmanes prèvies al Nadal:
  • Dissabtes 5 i 12 de desembre de 11 a 12:30
    Assaig amb la Banda Jove (per al concert del dia 18) al seu local social(C/Compte Albay s/n, junt a la Policia Nacional)
  • Divendres 11 de desembre a les 17:30.
    Cant al carrer junt a altres cors, per la zona centre. Ens trobarem a la Casa del Mundina (Carrer Major)
  • Divendres 18 de desembre (matí, horari escolar)
    Concert al centre d’Alzheimer i trobada amb altres cors a la Plaça de la Vila.
  • Divendres 18 de desembre a les 18:30
    Concert a l’Auditori Municipal junt a la Banda Jove (l’acte començarà a les 19:30)
  • ALUMNES DE 5è i 6è Dissabte 19 de desembre de 18:00 a 20:00
    Participació en la cantata “El Naixement” (El concert començarà a les 19:00)

*Recordeu que Els cantors i cantores que no puguen estar a l’actuació del dia 18 per la vesprada, no han de vindre a assajar els dissabtes 5 i 12. I els que no puguen vindre a assajar tampoc podran participar a l’actuació.