Inici del curs 2015/2016

Una vegada encetat el nou curs, finalitzades les festes locals, amb pràcticament tot l’alumnat ja al centre i a falta d’uns canvis pendents de confirmar dels quals us informarem degudament una vegada ho pugam fer, l’escola torna a omplir-se de vida i moviment per poc a poc reprendre la normalitat una vegada finalitzades les vacances d’estiu.

Els xiquets i xiquetes han tornat a les aules per retrobar-se amb els i les seues mestres, o be per conèixer-ne de nous. Cares contentes a l’entrada a l’escola, alguna llagrimeta també entre els nous xiquets i xiquetes d’Educació Infantil 3 anys, però tots i totes amb plens d’il·lusió per per començar.

Ací teniu el video resum dels primers dies i del període d’adaptació dels nous alumnes d’Educació Infantil 3 anys

Us deixem un resum fotogràfic dels primers dies d’escola

BENVINGUTS AL NOU CURS 2015/2016