Reunió Informativa

CIRCULAR INFORMATIVA

REUNIÓ PARES I MARES PRI-6

PROCÉS TRANSICIÓ ESO

Estimats mares i pares d’alumnes de 6è d’Educació Primària:

Aquest curs els seus fills acaben l’educació primària i els curs vinent han de canviar de centre per a cursar l’educació secundària obligatòria (ESO).

Com vostès ja sabran el CEIP Botànic Calduch on els seus fills/es estudien està adscrit a l’IES Francesc Tàrrega i ara s’obre un període perquè puguen confirmar la plaça. Com sabem que aquest procés els pot provocar algun dubte, volem fer una reunió amb vostès el dimecres dia 25 de març a les 9:00 h. a l’aula de música del CEIP Botànic Calduch, per a tractar els punts següents:

1. Procés de confirmació de plaça.

2. Connexió primària – secundària per a una millor organització dels grups de primer d’ESO.

3. Mesures organitzatives del centre per afavorir la diversitat d’alumnes que reben.

4. Torn obert de paraula.

Vila-real a 23 de març de 2015

Salutacions,