Premis extraordinaris al rendiment acadèmic d’Ed. Primària 2013/2014

La Conselleria d’Educació convoca cada curs el Premis al rendiment acadèmic als diferents nivells educatius, per reconèixer l’alumnat que en finalitzar cada etapa educativa ténen un expedient acadèmic brillant.

A més del reconeixement en un posterior acte, l’Ajuntament de Vila-real organitza un acte amb tots els i les alumnes de Vila-real guardonats. En aquesta ocasió han sigut tres exalumnes de l’escola el guardonats, a més dels de la resta d’escoles i instituts del poble.

Ací teniu també l’enllaç a la notícia de l’Ajuntament i les fotos de l’acte

Enhorabona Indra, Pablo i Samuel per aquest premi que reconèix el vostre esforç al llarg del vostre pas per Botànic Calduch i esperem que continueu amb la vostra inquietud per aprendre, sempre amb el recolzament de les vostres famílies, a les quals també felicitem.