Carnestoltes 2015

Desprès de tres dies seguint  les consignes del Rei Carnestoltes, el divendres tocava la última i la més esperada: TOTHOM A DISFRESSAR-SE!

Acomiadem la setmana més festiva amb una vesprada de disfresses, desfilades i per suposat amb un bon berenar!  Una vesprada on hem pogut vore i admirar la creativitat, l’originalitat i també l’humor. Començant per Ed. Infantil i el 1r cicle d’Ed. Primària, on les mestres han treballat de valent junt als xiquets per confeccionar ells mateix les seues disfresses. A Ed. Infantil cada classe anava representant al nom del seu grup, així hem tingut uns simpàtics gossos i gats a Infantil 3 anys, uns originals pirates  i caragols a les classes de 4 anys i per finalitzar els alumnes d’Ed. Infantil 5 anys convertits en èssers verds que just acabaven d’arribar amb una nau espacial.

Amb l’alumnat del primer cicle hem viatjat a altres països, indis de les grans planures americanes i xinesos de l’època de les grans dinasties de la Xina imperial han desfilat pel pati de la nostra escola.

Seguidament els alumnes del 2n i 3r cicle amb temàtica lliure ens han sorprès per la gran varietat i la seua originalitat, disfresses que ja són tot un clàssic com els vampirs, els vaquers, les princeses… i altres de rabiosa actualitat com els Mòbils, whatsap i emoticons.

Aquest curs un jurat format per la Junta de l’Ampa ha premiat les disfresses confeccionades a casa, pel seu treball i la creativitat. I desprès com a premi hem acabat berenant, gentilesa d’IRCO, sempre va bé reposar les forces sobretot per aquells que junt a l’AMPA fins a la Plaça Major s’han desplaçat per seguir festejant i així acomiadar el Carnestoltes fins l’any que ve.

Us deixem l’enllaç a l’ampli resum fotogràfic de la celebració del carnestoltes 2015