Festivals nadalencs 2014

Com cada Nadal, l’alumnat de l’escola el felicita cantant nadales a les seues famílies. Al llarg de tres vesprades s’han realitzat al centre els tradicionals festivals nadalencs, interpretant nadales en les tres llengües que fem servir a l’escola, valencià, castellà i anglés.

Cada jornada ha començat amb l’actuació del Cor Escolar, dirigit per Anna Pitarch, mestra de música del col·legi.

Dimecres 17 van començar els i les alumnes d’INF-3 anys, INF-4 anys i PRI-6. Els més grans de l’escola van col·laborar amb els més menuts, recolzant les seues actuacions acompanyant vocalment i instrumentalment.

Dijous 18 va ser el torn dels xiquets i xiquetes d’INF-5 anys, PRI-3 i PRI-4, acompanyant instrumentalment els de 4t als de 3r.

Divedres 19, a més de PRI-1, PRI-2 i PRI-5, l’alumnat que participa a l’extraescolar de Llengua i Cultura Romanesa ens va mostrar un xicotet recull del que han treballat al llarg del trimestre, apropant-nos a la cutura tradicional romanesa.

Cliqueu a les imatges per accedir al resum fotogràfic i en quant tingam els videos editats els anirem penjant.

BON NADAL!!!