PRI5. Camins escolars. Setmana de la mobilitat 2014

L’alumnat de PRI-5, dins de les activitats que la Regidoria de sostenibilitat ha programat per a la Setmana de la mobilitat 2014, i continuant amb el projecte Camins Escolars Segurs, que durant tot el passat curs va fer incidència en la conveniència de fer el trajecte a peu a l’escola, amb diferents activitats com el pedibús i la senyalització de zones del barri amb dificultat per als vianants.

Aquest curs, altra vegada amb els tècnics de la regidoria, protecció civil i Policia Local donant seguretat a l’activitat, els xiquets i xiquetes han eixit pel barri per senyalitzar els camins adequats per arribar a l’escola, així com pintant els diferents eslògans que el passat curs van pensar per afegir la seua particular visió i granet en la conscienciació de la importància de reduïr l’ús de vehicles a motor i apostar per caminar per desplaçar-se fins al centre escolar. El CEIP Pasqual Nàcher també participa al projecte, realitzant les activitats per la rodalia del centre.

Us deixem un resum fotogràfic de l’activitat.